zaterdag 12 maart 2011

Vroegtijdig afscheid

Lieve lezers,

Ik ben inmiddels goed hersteld van mijn operatie, dat is het goede nieuws. Mijn gezondheid is weer op peil en dat is het belangrijkste.

Tot mijn spijt moet ik aankondigen om te stoppen met mijn blog. Ik kan wegens privacyoverwegingen en prive-omstandigheden niet loslaten waarom ik ineens moet stoppen en wat de status quo van het werk verder is. Ik vind het erg jammer, ik had me erop verheugd om te schrijven, ik geniet ook van het schrijven.
Het is helaas echt beter zo.

Ik wens collega's en lezers het beste.

Liefs,
Courtisane

3 opmerkingen:

  1. Lieve Courtisane, ik denk dat er al een hele tijd veel ongeduldig wordende lezers op je zaten te wachten. Het is fijn om te horen dat je bent hersteld en dat het goed gaat met je gezondheid, maar wel heel jammer dat je niet verder gaat met schrijven, wat wel te begrijpen is als het teveel door kan gaan dringen in je privéleven. Ik weet nu even niet of je wel doorzet met hetgeen je echt wilde gaan doen, maar wat je keus ook zal zijn, ik wens je veel succes en het allerbeste ! Het was kort maar zeker heel interessant om te lezen hoe je aan je start werkte. Doe wat goed voor je is en geniet daar van. Take care en het allerbeste !!!

    P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rob (Amsterdam)17 maart 2011 om 00:44

    Beste Courtisane,

    Via het Blog van Zondares ben ik op jouw Blog terecht gekomen. Het is fijn dat jouw gezondheid weer op peil is, dat is inderdaad het belangrijkste. Ik had mij verheugd om je blogs te lezen over de ervaringen die je zou opdoen met het werk dat je al zo lang trok. Helaas zal dat nu niet gebeuren. Maar je zult ongetwijfeld goed over je besluit hebben nagedacht. Misschien dat we elkaar toch nog eens tegenkomen? Je weet het nooit. Ik wens je het best! liefs Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Courtisane,
    Goed dat je de keus maakt in het voordeel van je privacy. Dat is het belangrijkste. Als je ooit weer schrijft, zal ik het graag lezen, maar kies altijd voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen