dinsdag 30 november 2010

Voorbereiding

Morgen is het zo ver, dan ga ik op gesprek. Zoals ik in mijn vorige post schreef is het de bedoeling dat ik representatief voor de dag kom. Ik heb mijn kledingkast eens doorgespit en ik weet al precies wat ik aan ga trekken onder alles (lingerie, jarretelles en nude kousen met een zwarte naad, ondanks de kou) maar ik ben niet tevreden met de jurken en rokken die ik heb. Mijn jurken zijn of té netjes en formeel (en dus te lang), of té casual (te kort, saai, druk etc). Ik heb 1 kokerrok die perfect zou zijn, als hij niet zo makkelijk zou kreuken en niet de hele tijd opkroop (dat ik in mijn eigen tijd non-stop dat ding naar beneden trek is gewoon anders). Dus het is niet anders, ik ga straks shoppen. Ik moest vanavond toch naar Amsterdam voor een afspraak, ik ga denk ik lekker wat eerder. Kan ik gelijk checken hoe de nieuwe flagship store van de H&M erbij hangt en een mooie nieuwe nagellak scoren bij de Koh bij de Bijenkorf. Ik hou er nl wel van om mijn outfits helemaal áf te maken, inclusief nagellak.

Ik ben nerveus. De afgelopen dagen heb ik vrijwel alleen maar nagedacht over het gesprek. De vragen die ik zelf heb (over zowel het werk als het bureau), de eisen die zij misschien hebben en hopen dat alles compatible is. Ik bedenk me net dat het niet verkeerd is om mijn vragen even op te schrijven. En dan, gesteld dat het gesprek volledig naar tevredenheid van beide partijen verloopt, nog eens om de tafel gaan zitten met mijn partner, eens kijken of hij er echt geen problemen mee heeft.

Misschien schrijf ik later nog een stukje, over wat ik aan ga trekken en mijn verwachtingen van morgen :) En anders komt er morgen sowieso een nieuw stukje over hoe het gegaan is!

xXx
Courtisane

3 opmerkingen:

  1. Heel erg veel succes met je gesprek, ben benieuwd hoe het gegaan is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met je gesprek en de spanning die dat met zich meebrengt. Wat je aan denkt te trekken kan ik helemaal in meevoelen, daar zou ik ook voor kiezen, en met Koh zit je altijd goed, al maken die het ons wel heel moeilijk omdat ze 150 kleuren in het assortiment hebben ( eh, misschien beter om te weten dat ik een vrouw ben):) ... Ben heel benieuwd naar het vervolg. Go for it girl !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat ons niet langer nieuwsgierig wachten ! Hoe is het gegaan ? =)

    BeantwoordenVerwijderen